PROFESSIONAL SERVICES TO PROTECT AND MAXIMISE YOUR ASSETS 

Reparatie & Services van Eurotherm

De hoogste prioriteit van ons Service Centrum is de diagnose en reparatie van onze producten, maar uiteraard ook een aantal activiteiten die onze klanten kunnen helpen en ondersteunen.

Product Reparaties

  • Express Service – staat garant voor een 3-daagse turnaround (geldt alleen voor de actuele producten).
  • Standard Reparatie – wordt gerepareerd in het eerstvolgende beschikbare tijdslot.
  • Factureerbare (Vaste Prijs) of garantie reparaties.
  • Premium Reparatie – reparatie met voorrang.
  • Alle reparaties zijn volledig getest met onze productie test apparatuur of ondergaan een uitgebreide analyse op de  testbank.
  • U krijgt 12 maanden garantie op de gehele unit, niet alleen op het gerepareerde onderdeel. 
  • Gerepareerd en getest volgens de specificaties van de klant.
  • 12 maanden garantie
  • Verplichte preventieve modificaties

Elk product dat voor reparatie wordt opgestuurd zal een aantal preventieve verbeteringen/modificaties ondergaan als onderdeel van de reparatie, tenzij anders overeengekomen.

Service op locatie

Afhankelijk van de bezetting/planning zal een ervaren service engineer van Eurotherm binnen 3 dagen bij u op locatie aanwezig zijn om de service of reparatie voor u uit te voeren. Met de On-site Services van Eurotherm bespaart u engineeringtijd. Bovendien helpt het u of uw technisch personeel om meer inzicht en kennis te verkrijgen in de Eurotherm instrumentatie en leert u het uiterste uit uw instrumentatie te halen voor een optimale regeling.

Met de on-site services van Eurotherm bieden wij u de volgende diensten:

  • Controleren aansluitingen en signalen van en naar onze instrumenten
  • Assistentie bij aanpassingen van de configuratie en instellingen
  • Assistentie bij het optimaal inregelen van het instrument op uw applicatie
  • Bedieningsuitleg
  • Maken van back-up bestanden
  • Reparatiewerkzaamheden 

Het mechanisch plaatsen en elektrisch aansluiten vallen niet onder de diensten die onze service engineer kan bieden. Uiteraard kunnen wij dit in overleg met u en onze huisinstallateur voor u uitvoeren.

Bestellen van een on-site service?

Klik hier voor het het online indienen van uw service verzoek of neem contact op met ons Service Centrum op onderstaand telefoonnummer. Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, sturen wij u een on-site service overeenkomst  om misverstanden te voorkomen. Nadat wij van u een getekend exemplaar retour hebben ontvangen zullen wij overgaan tot het uitvoeren van de werkzaamheden.

  • Ook beschikbaar via uw Service Centrum
  • Hardware Upgrades
  • Software Upgrades ( en product configuraties )
  • Kalibratie ( UKAS, NACAP )
  • Leveren van reserveonderdelen
  • Gereviseerde producten

De belangrijkste doelstelling van het Service Centrum  is om ondersteuning te bieden en om onze klanten te helpen bij een  verscheidenheid van product gerelateerde onderwerpen, zowel de huidige als de verouderde producten.

Express Service

Eurotherm biedt u de mogelijkheid om een spoedreparatie uit te laten voeren, intern maar ook bij u op locatie.

Uiteraard zullen wij er alles aan doen om dit te bewerkstelligen, maar om er zeker van te zijn dat dit voor uw instrument mogelijk is verzoeken wij u eerst contact op te nemen met ons Service Centrum.

Contacts
Service Centrum
NL.repair.centre@eurotherm.nl
T +31 (0)172 411752
 

Video Tutorials
Schneider Electric © 2019