PROFESSIONAL SERVICES TO PROTECT AND MAXIMISE YOUR ASSETS 

Technische Helpdesk Support & Online support "Eurotherm getsatisfaction"

Online support

Eurotherm biedt u een online portaal "Get satisfaction" voor online ondersteuning voor diverse vragen die u hebt betreffende onze producten. Stel hier uw vraag (bij voorkeur in het Engels) en u kunt direct zien of deze vraag al eens eerder is gesteld en beantwoord. Wanneer dit niet het geval is, kunt u een nieuwe topic aanmaken en 1 van onze medewerkers zal u z.s.m. verder helpen. 

 

Helpdesk Support

  • Boek een on-site service bezoek of vraag online support aan d.m.v. bovenstaande tabs.
  • Telefonische support via ons algemene nummer - 0172 411752
  • Technische Documenten Zoeken
  • Service & Onderhoudscontracten

Telefonische Helpdesk Support

Al uw technische vragen betreffende het gebruik van Eurotherm producten en software, worden door onze professionele Helpdesk in Alphen aan den Rijn beantwoord. Doordat u te woord wordt gestaan door onze ervaren engineers kunnen uw vragen snel en efficiënt behandeld worden.

Bereikbaarheid Gratis Helpdesk voor korte vraagstukken.

Eurotherm heeft kwaliteit en service hoog in 't vaandel staan en biedt u dan ook een gratis telefonische helpdesk aan voor snelle antwoorden op korte vragen. De dienst is op basis van “fair use policy”. Deze Helpdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur via ons algemene telefoonnummer, 0172-411752.

Complexe vraagstukken?

Voor vraagstukken die enig uitzoekwerk vergen, of wanneer een bezoek van één van onze service engineers noodzakelijk is, zal uw contactpersoon u een servicecontract toesturen. Wanneer wij het contract na ondertekening retour ontvangen, zal één van onze service engineers bij u ter plaatse onderzoeken waar de fout zit en het probleem oplossen. Het servicebezoek wordt op basis van ons uurtarief aan u doorberekend.

Even geen tijd om te bellen?

Eurotherm biedt u dan de mogelijkheid om uw vraag naar helpdesk.eurotherm.nl@invensys.com te sturen. 

Wij streven er naar om binnen 1 werkdag uw vraag te beantwoorden.

Video Tutorials
Schneider Electric © 2018